Gennem konstruktiv dialog med dig afdækker vi dit behov inden for IT og skaber den løsning, der præcist dækker dit behov og dine ønsker – hverken mere eller mindre. Med moderne IT kan du øge effektiviteten og få gode besparelser – men der er ikke nogen grund til at bruge penge på funktionaliteter som du aldrig bruger. Vi vil ikke sælge meget, men vil sælge rigtigt!
Med vores screening af dine behov sikrer vi at din investering i IT bliver målrettet, rationel og så økonomisk som overhovedet mulig.
Vi gør ikke tingene mere indviklede end de er. Vi har styr på teknologien og kan diskutere løsninger med den IT-kyndige, men kan også på jævn dansk snakke med den ikke-IT-sagkyndige om løsninger, udfordringer og muligheder.
Selv det bedste IT-system kan give knas og problemer – og hvis de opstår, skal de løses her & nu.
Vi har naturligvis fjernsupport, men som mindre lokal partner, er vi meget fleksible og agile, og kan være fremme på kort tid. Det giver dig ekstra tryghed og sikkerhed.
Vi ønsker partnerskab og tæt dialog med den enkelte kunde. Som kunde kan du naturligvis altid selv bestemme omfanget af samarbejdet. Har du egen IT-afdeling, vil vi gerne fungere som backup, inspirator og servicepartner.
Har du ingen IT-afdeling kan du ovedrage os det fulde ansvar – både for implementering af den rette løsning og den efterfølgende daglige drift.
Med andre ord: Vi er åbne for alle samarbejdsformer!
Netgraf råder over opdateret teknisk viden og indsigt på IT-området, som sikrer teknisk stærke løsninger. Herudover har vi fokus på brugervenlighed og sund fornuft. Ingen kunde skal have en løsning, der ligger langt udover det konkrete behov – og så skal løsningen være forståelig, brugervenlig og funktionel i hverdagen.
Vi leverer ikke løsningen for teknikkens skyld – men fordi løsningen kan bidrage til lettelser, større effektivitet, rationelle arbejdsgange, øget kvalitet og besparelser for den enkelte kunde.
Med Netgraf som partner har du adgang til ekspertviden, en velfungerende IT-løsning og vished for hurtig assistance, hvis behovet skulle vise sig. Men ved at bruge os som ekstern IT-partner har du kun omkostningerne til IT, når der er konkrete opgaver som skal løses.
Som kunde har du én fast kontaktperson hos Netgraf. Hos denne person får du rådgivning, han står for implementering af udstyr og løsning, og det er fortrinsvis samme person som efterfølgende står for service og support.
Det effektiviserer hele processen – eksempelvis kan service og support udføres hurtigere, det udføres af en person som kender alt til din installation og de forskellige delløsninger. Det er også med til at minimere omkostningerne og så skaber det optimal tryghed.
Bemærk dog: Alle i huset har teknisk indsigt i din løsning og kan derfor udføre service, hvis din faste kontaktperson skulle være forhindret.